SAHABAT

7 January 2014

Mereka kain putih

                                         بسم الله الرحمن الرحيم







Abu Zhar Bin Mohd Shahid


Abdullah Bin Mohd Shahid

ni makwe ambe name dia umai 
(tapi dia takut2 lagi dengan ambe) hihi


Anak saudara baharu..
Abu Zhar dah dapat adik lepas ni tak ada la manja2 lagi.. ha3 


"... setiap anak yang dilahirkan suci tanpa dosa,
sebagai amanah & rezeki, 
bekalan di akhirat ..."



9 comments:

:: Mrs.Eady :: said...

comel nyerrrrrr!

~Setanggi Syurga~ said...

Abu zhar & Abdullah sepupu kita lah...

Umai @ Maryam Umairah baru anak saudara kita..

Moga jadi anak-anak yang soleh & solehah ya..

nanti anak sendiri pula.. :)

KY Atie said...

Assalamualaikum firdaus, dah salah dah beri informasi hehehehe...

apa khabar,dah lama tak dengar berita

tengah menanti anak sendiri ye? akak doakan semoga semua selamat aamiin

nuyui a.k.a miss YUI said...

sgt comel..

LadyBird said...

salam.. comeynye.. 2 2 comey.. semoga menjadi anak soleh solehah.. ameeennnn..

Knor said...

Tak lma lgi timang anak sendiri ye..

yan's cottage said...

hmmm....comel2 anak buah dia....tak sabar nak tengok baby baru tu....

C'Jai said...

kitalah yg akn mencorakkan mereka.... comey terrr

~cik atin~ said...

comelnye. sejuk mate memandang. moge membesar menjadi anak soleh dan solehah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...